به جرأت و بدون اغراق می توان گفت استند رول آپ یکی از پر فروش ترین، محبوب ترین و کاربردی ترین استند در میان سازه های نمایشگاهی و استندهای تبلیغاتی می باشد.

رول آپ تبلیغاتی با مکانیزم جمع شوندگی تولید می شود،  این سازه در دسته سازه ها و استندهای پرتابل قرار می گیرد. بدین شکل که طبق طراحی حرفه ای و بادقتی که در تولید این سازه انجام شده، یک فنر در بدنه اصلی این استند تعبیه و ساخته شده است. با این کارایی که طرح گرافیکی چاپ و نصب شده بر روی سازه توسط فنر داخلی رول آپ به داخل سازه بطور رول جمع می شود و در مواقعی که نیاز به استفاده از سازه ندارید می توانید چاپ نصب شده روی رول آپ را به داخل بدنه اصلی سازه هدایت کرده و سازه را در ابعادی کوچک و در کیف مخصوصش نگهداری و یا به آسانی آن را جابجا کنید.

استند رول آپ دارای بدنه ای تماماً آلومینیومی می باشد که علاوه بر استقامت و مقاومت بالا، یک ایستایی بسیار زیبا برای شما به ارمغان می آوردو در عین حال بسیار سبک، و حمل و نقل آن با سهولت کافی انجام می گردد.

جهت ایجاد یک تبلیغ مؤثر بر روی رول آپ، شما می توانید طرح گرافیکی مد نظر خود را بر روی بنر، پلات لمینت و سولیت چاپ نمایید. علت استفاده از این متریال های چاپی میزان انعطاف پذیری آن ها می باشد که به آسانی و بدون آسیب رسیدن به چاپ و سازه، به داخل بدنه اصلی استند رول آپ، رول و جمع شوند.

از رول آپ استند ها می توان در مراکز تجاری، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، مراکز درمانی و داروخانه ها ، سالن های تئاتر، سینما و کنسرت، همایش ها ، کنفرانس ها، سمینار ها و دیگر اماکن پر تردد استفاده کرد.

 

لازم بذکر است که تمامی تصاویر بالا تنها بخش جزئی از نمونه کارهای تولید، چاپ و نصب شده رول آپ استند توسط مجموعه پرنیان استند می باشد.

 

شما عزیزان می توانید جهت دربافت هرگونه مشاوره رایگان و خرید بصورت حضوری یا غیر حضوری با شماره های 02166563180 و 09226387232 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس دفتر مرکزی شرکت پرنیان استند مراجعه نمایید.